Аудит контенту
Контент став основним драйвером онлайн-взаємодій, відіграючи неоціненну роль у просуванні ідей, інновацій та продуктів. Для будь-якої організації контент є важливою основою їх веб-дизайну, слугуючи транспортним засобом для продуктів і послуг, вашої мети та повідомлення. Чи демонструє ваш поточний контент чітке усвідомлення потреб і побажань ваших клієнтів?
Ми вважаємо, що контент інформує дизайн, де останній приваблює користувача до вашого повідомлення, поглинаючи ваші пропозиції та заохочуючи подальшу взаємодію з вашим брендом. Аудит вашого вмісту має першорядне значення для підтримки постійної чутливості до користувачів, що розвиваються. Оцінка його щодо дизайну — це визнання співзалежних зв’язків, які визначають, чи зможете ви перейти від потенційного клієнта до продажу.