Google Tag Manager – це потужний інструмент для досягнення кращих результатів в онлайн-маркетингу. За допомогою Google Tag Manager можна створювати та збирати дані з різних онлайн-сервісів. Ви можете встановити мітки для:

  • підрахунку переглядів сторінок;
  • відвідуваності сторінок;
  • переходів по сайту;
  • кліків на окремі елементи сторінки;
  • відстеження помилок;
  • продажів і т.д.

Google Tag Manager дозволяє вам збирати дані і працювати з ними в одному місці.

Для підключення Google Tag Manager до вашого вебсайту вам необхідно додати декілька рядків коду. Після цього ви можете встановлювати, налаштовувати і надсилати мітки для трекінгу і аналітики вашого ресурсу, щоб дізнатися, як реагують ваші клієнти.

Вам не потрібно витрачати багато часу на розробку власної системи аналітики, замість цього ви можете просто підключити Google Tag Manager до вашого вебсайту, щоб створити оптимальну систему аналітики. Завдяки GTM ви можете отримати додаткову вигоду і контролювати дані для покращення продуктивності вашого вебсайту.